Ook Praxis introduceert afhaalpunten
Gepubliceerd op 30 januari 2013 om 00:00
Praxis wil met de nieuwe dienst inspelen op de wensen van de moderne klusser. “Klussers hebben vaak veel tijd nodig om de benodigde artikelen in de winkel bijeen te zoeken”, zegt Roy van Keulen, manager multichannel bij Praxis. “Niet zo gek, want veel klanten kennen de weg niet zo goed als in bijvoorbeeld een supermarkt waar ze dagelijks komen. Met de service kunnen zij veel tijd besparen."
Praxis heeft daarnaast een nieuwe website gelanceerd waarop consumenten online kunnen checken of de producten die zij nodig hebben wel in de winkel op voorraad zijn. De vernieuwde site biedt daarnaast klushulp bij veelvoorkomende klussen, de mogelijkheid om producten te vergelijken en services die online te bestellen zijn. De bouwmarkt verkoopt al een tijdje online, maar biedt slechts een deel van zijn assortiment op de webshop aan. Klanten van de Klik & Haal-af service kunnen uit achtduizend producten kiezen.
Reacties 0