'AH voordeliger dan Lidl en Aldi'

Belgische consumenten bestempelen Albert Heijn als voordeliger dan de discounters Lidl en Aldi.  Dat blijkt uit het Belgische GfK Winterrapport. In de categorie ‘de voordeligste vijf’ staat Albert Heijn als nieuwkomer op de tweede plaats, gevolgd door Lidl, Okay en Aldi. Alleen Colruyt wordt door de vijfduizend panelleden van GfK als voordeliger beoordeeld.

Albert Heijn komt over alle categoriën positief uit de bus. De supermarktketen, die in maart 2011 zijn entree op de Belgische markt maakte, eindigde met een 8,3 als gemiddeld totaalcijfer als tweede supermarktketen in het onderzoek. Alleen Colruyt scoort hoger met een 8,48. Okay (8,25), AD Delhaize (8,14) en Delhaize (8,07) bezetten respectievelijk de derde, vierde en vijfde plaats. In de categorie ‘netheid van de winkels’ wist Albert Heijn een eerste plaats te veroveren.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!