Weekday begint nieuwe sportlijn

Het Zweedse modebedrijf Weekday lanceert een nieuwe sportmodelijn voor mannen en vrouwen. Weekday start het merk onder de naam 1440 als tegenhanger van Fade to W dat afgelopen najaar werd gelanceerd. Vanaf begin maart zal de collectie verkocht worden in negentien Weekday stores over de hele wereld.

De eerste collectie van het sportmerk is ontworpen door het Duits/Zweedse designtalent Nhu Duong. Duong verzorgde, na haar afstuderen aan het Beckmans College of Design, al eerder een lijn bij Weekday. De sportlijn is een mix van stedelijkheid, sportiviteit en elegantie, laat de ontwerpster weten. “De collectie is geïnspireerd op extreme sporten en degelijke kleding met een ergonomisch uiterlijk”, laat Duong weten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!