The Sting opent webwinkel

Modeketen The Sting heeft een webwinkel geopend voor Nederlandse consumenten. In de online shop zijn 25 modemerken te koop en kunnen consumenten kleding virtueel passen via een virtuele paspop.

Met de paspop kunnen bezoekers het lichaamsgewicht, lengte, borstomvang, taille en heupwijdte aanpassen, waardoor ze kunnen zien of een kledingstuk past bij hun postuur. De resultaten kunnen ook gedeeld worden via Facebook en Twitter.

Of The Sting ook buitenlandse webshops gaat opstarten is nog niet bekend. Het modebedrijf bezit ook filialen in steden in het buitenland, waaronder in Londen, Frankfurt en Antwerpen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!