Agri Retail laat klant het buitenleven beleven

De formules Boerenbond en Welkoop van Agri Retail bieden een assortiment gericht op de directe omgeving van het huis. Dit wordt duidelijk gemaakt met de twee jaar geleden geintroduceerde slogan `Beleef het buitenleven`. Volgens algemeen directeur Quintin Dike is Agri Retail nergens mee te vergelijken. `Je kunt zeggen: we zijn nummer 7 in de bouwmarkt-ranking, of de nummer 3 van de tuincentra. Slaat helemaal nergens op. Wij zijn de nummer 1 van de buitenleef-formules.` Vanuit de buitenleef-gedachte is Agri Retail op category manangement-niveau het assortiment verder gaan optimaliseren. Zo wordt binnen de categorie Sport & Spel groot speelgoed als skelters, trampolines en opblaasbare zwembaden geboden. `We bieden binnen de formules een breed geschakeerd assortiment aan, maar toch is onze positie volstrekt helder`, zegt commercieel directeur Huub Rohof. `Als je vrijelijk gaat associeren op de buitenleef-gedachte kom je ook tot de ontdekking dat bakproducten een rol kunnen spelen. Met de appels uit de tuin zijn immers heerlijke appeltaarten te bakken.`De 230 Agri Retail-winkels zijn vooral op het platteland gevestigd, hoewel er ook in grote steden boerenbond- en Welkoop-winkels te vinden zijn. De groothandelsomzet komt op 150 miljoen euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!