Gibo biedt supermarkten benchmark-service

Gibo Food & Retail start met een benchmarkservice op internet voor zijn supermarktklanten. Vanaf augustus 2005 kunnen de supermarktondernemers dag en nacht via internet bekijken hoe ze het in vergelijking tot hun collega`s doen. Met de nieuwe dienst kunnen de eigen omzetgegevens met zowel andere winkels binnen dezelfde formule als met vergelijkbare supermarkten van andere formules worden vergeleken.Het grote voordeel van online benchmarken is dat de informatie zeer actueel is, aldus vestigingsdirecteur Carel van Acht van Gibo Food & Retail. Elke vier weken vindt een vergelijking plaats op basis van informatie van de laatste vier weken. Dat betekent dat het op jaarbasis dertien keer gebeurt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!