Narrowcasting in Hoog-Catharijne

In het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne is deze maand narrowcasting-techniek van ScreenChannel geïnstalleerd. Hoog Catharijne is daarmee het vijfde winkelcentrum dat is aangesloten op het Narrowcasting-netwerk van ScreenChannel, na Rotterdam Alexandrium, Batavia Stad, City Plaza (Nieuwegein) en het Sint-Jorisplein in Amersfoort. Ook tabakspeciaalzaken zijn belangrijk in de strategie van ScreenChannel. Op de acht nieuwe plasmaschermen is content te zien die aangepast is op de locatie van het scherm. Commercials worden afgewisseld met lokaal nieuws en specifieke informatie over het winkelcentrum zelf. Nanette Tellier van ScreenChannel: “Dit jaar nog hopen we het netwerk uit te breiden met nog een zestal winkelcentra. Daarna willen we nog verder groeien.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!