Converse en Threadless zijn dit jaar de populairste merken op social media. Net als in 2012 bekleden de Amerikaanse merken de eerste positie in de FashionUnited Facebook Index en FashionUnited Twitter Index.
Converse breekt met 36,2 miljoen likes op Facebook alle records. Victoria’s Secret staat met 22,1 miljoen likes op de tweede plaats, Adidas volgt met twintig miljoen. Er waren ook merken die het minder goed deden. Zo daalde Abercrombie & Fitch van de vijftiende naar de 22e plaats en moest Victoria’s Secret Pink vier plekken inleveren.
Online T-shirtontwerpshop Threadless was op twitter het populairst. Het merk heeft ruim 2,1 miljoen volgers op twitter, maar wordt door het Amerikaanse TOMS op de hielen gezeten. Dat merk heeft slechts 158 volgers minder. Victoria’s Secret doet het ook op twitter goed, zo komt het lingeriemerk met ruim twee miljoen volgers op de derde plaats in de Index.
‘Converse en Threadless populairst op social media’
Gepubliceerd op 24 april 2013 om 00:00
Reacties 0