Kijkshop opent eerste crosschannel store
Gepubliceerd op 25 april 2013 om 00:00
Gemak staat centraal in dit nieuwe winkelconcept. De koopbon is vervangen door een koopkaart die de klant bij elke touchscreen kan scannen om een artikel toe te voegen. Die wordt bij de kassa uitgelezen. Een deel van het assortiment is direct mee te nemen, de rest wordt gratis thuisbezorgd of kan een dag later worden afgehaald. Het assortiment is opgedeeld in vier zogenaamde belevingswerelden; media & bellen, mooi & verzorgd, koken & wonen en vrij & actief.
"Wij spelen hiermee in op het veranderende retaillandschap en consumentengedrag", zegt coo Frank Pruijn over het nieuwe concept. "Wij zijn nu in staat een oneindig assortiment aan te bieden op minder dan honderd vierkante meter. Dat geeft ons de mogelijkheid met onze formule aanwezig te zijn op A-locaties.”
Kijkshop heeft zijn assortiment opgedeeld in heeft 105 winkels in Nederland.
Bekijk de eerste foto's van de nieuwe winkel op onze Facebook-pagina.
Reacties 0