Interactieve reclamecampagne voor Snickers

Mars Nederland is woensdag begonnen met een grootschalige interactieve reclamecampagne voor Snickers. Voor de campagne zijn, in samenwerking met Central Station NL en CBS Outdoor, vaste en mobiele schermen gebouwd, voorzien van een ingebouwde camera en Kinect bewegingssensoren. Via een internetverbinding kan er met de schermen worden gecommuniceerd.

In de interactieve dialoog die volgens Mars moet ontstaan, staat het thema ‘wie ben jij als je trek hebt?’ centraal. Op drukke locaties als metro- en treinstations wordt de consument uitgedaagd om met de interactieve schermen in gesprek te gaan. Door te zwaaien kan een pointer over het scherm worden bewogen en kan op afstand een keuze worden gemaakt uit verschillende identiteiten.

In totaal worden er voor deze campagne 25 interactieve schermen ingezet, waarvan er 22 op grote NS stations in Nederland worden geplaatst. De drie mobiele schermen worden voor korte periodes op hoge scholen, universiteiten en winkelcentra geplaatst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!