New York Pizza wint NFV Franchise Trofee

New York Pizza is dinsdag door de Nederlandse Franchise Vereniging uitgeroepen tot winnaar van de NFV Franchise Trofee 2013. Daarmee laat de pizzaketen de eveneens genomineerde formules Colors@Home en Febo achter zich.

De jury concludeert dat New York Pizza 'een setting heeft gecreëerd waarin de franchisenemers alle nodige marketingondersteuning met een sterke focus op productkwaliteit krijgen, om op hun eigen lokale markt zo goed mogelijk te kunnen presteren.' De landelijke marketing van de organisatie heeft daarbij tevens een ondersteunende rol, meldt het persbericht.

Met het binnenslepen van de vakprijs volgt de franchiseformule eerdere winnaars Profile Tyrecenter (2012), Intratuin (2011), Bruna (2010) en Bagels & Beans (2009) op. De directie kreeg de award uit handen gereikt van Ruud van Dusschoten, executive director business banking van ING.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!