D-reizen gaat passanten op high-traffic locaties in Nederland informeren over last minutes. Het reisbureau voert de tijdelijke campagne 'Last minute van de Dag' op 2800 digitale schermen in onder meer treinstations, tankstations, supermarkten en sportscholen.
De aanbiedingen worden deze week van maandag tot en met donderdag getoond. De actie krijgt een vervolg in week 29 en 32. Als de dagaanbieding is uitverkocht wordt de algemene commercial van D-reizen uitgezonden. “Het is voor het eerst dat we een specifieke last minute uitlichten”, vertelt een woordvoerder van D-reizen aan RetailNews.
D-reizen werkt voor de out of home-campagne samen met Central Station NL, gespecialiseerd in digitale media op locaties buitenshuis. Het reisbureau kan via een online tool zelf bepalen welke aanbieding wordt getoond. Zo kunnen ze direct inspelen op het actuele aanbod. Naast de vaste schermen wordt de dagaanbieding bovendien gecommuniceerd via de website. De aanbieding meldt ook het aantal plaatsen dat nog beschikbaar is, aldus de woordvoerder.
D-reizen verkoopt last minutes via schermen
Gepubliceerd op 26 juni 2013 om 00:00
Reacties 0