Hunkemöller heeft haar mobiele applicatie vernieuwd. Hierdoor kan het lingerieconcern gebruikers van de app binnen een straal van honderd meter een persoonlijk push-bericht sturen. Klanten kunnen zo geattendeerd worden op de laatste Hunkemöller-collectie of zij worden erop gewezen hun Membercard-punten te gebruiken.
“Wij willen hiermee ons serviceniveau en het contact met de klant verder verbeteren”, verklaart marketing director Adriana Hoppenbrouwer. Hunkemöller kan met de vernieuwde mobiele applicatie ook inspelen op het weer, speciale evenementen en feestdagen, geeft Nishant Dogra aan, managing director van Mobile Strategy, die de applicatie heeft ontwikkeld. Met het toevoegen van de functie real-time couponing is het namelijk ook mogelijk mobiele coupons te versturen naar de gebruiker van de applicatie.
Hunkemöller startte in februari 2012 als eerste retailer met een eigen mobiel loyaltyprogramma. De applicatie is intussen al meer dan tweehonderdduizend keer gedownload. Meer dan een kwart maakt ook daadwerkelijk actief gebruik van de zogenaamde Mobile Membercard.
Hunkemöller stapt in geomarketing
Gepubliceerd op 8 juli 2013 om 00:00
Reacties 0