Het aantal inschrijvingen voor het event 'Retail. Wat nu?' is ondertussen de honderd gepasseerd. Op dit gratis event wordt duidelijk wat retailers vandaag kunnen doen, om shoppers morgen te activeren.
De retail event-kalender wordt jaarlijks alsmaar voller en steeds weer hebben de events een vergelijkbare inhoud. Er wordt vooral getracht om antwoorden te geven op de vraag waar het in de toekomst naar toe gaat met retail. Het gros van de vragen van de retailers op dit moment gaan echter niet over de (nabije) toekomst, het gaat vooral om vandaag. Retail, Wat nu? verduidelijkt juist wat de oplossingen voor vandaag zijn.
Op het programma staat onder meer een 'Super Speed Date Sessie' van 25 minuten, waarin met minstens vijftig andere retailers de hand wordt geschud. Vervolgens komen sprekers aan het woord over onderwerpen als instore conversie, zoekmachinemarketing en quick wins op de fysieke winkelvloer. Tot slot werken de aanwezige retailers in groepen aan issues die door hen vooraf zijn ingebracht.
Retail. Wat Nu? vindt plaats op donderdag 19 september in Noordwijk aan Zee. RetailTrends Media is mede-initiatiefnemer van het evenement.
Onder meer de volgende retailers zijn op het event aanwezig: Kruidvat, Björn Borg, Hubo, Ecco, IKEA, DEEN Supermarkten, Discus, Nelson, Miss Etam, Decorette, GWK Travelex, Formido, HEMA, Total Nederland, Health City, Hunkemöller, Kijkshop, Rituals, The Read Shop, Just Brands, KARWEI, Jeans Centre, Auping, Run2Day, Trendhopper en Siebel Juweliers.
Klik hier voor meer informatie en aanmelding voor Retail. Wat nu?
Eerder: Mobiele activatie op Retail. Wat nu?
Kom ook naar gratis event Retail. Wat nu?
Gepubliceerd op 28 augustus 2013 om 00:00
Reacties 0