KPN wil met de opening van shops-in-shops van Hi in KPN-winkels testen of de doelgroep ook daar bediend kan worden. Bij een succes behoort een verdere integratie van de twee winkels tot de mogelijkheden, laat een woordvoerster van de telecomretailer weten aan RetailNews.
KPN maakte dinsdag bekend negen winkels van Hi te sluiten en als shops-in-shops in KPN-winkels in de buurt te openen. Het bedrijf gaat vanaf september 'enkele maanden' testen of deze nieuwe formule werkt. Hoe de combinatiewinkel eruit komt te zien, weet KPN nog niet. Een verdwijning van het Hi-merk is volgens de woordvoerder 'absoluut niet aan de orde'.
De samenvoeging van de twee winkels leidt ook tot een kostenbesparing, doordat onder meer bezuinigd wordt op de huur van winkelpanden. Het overgrote deel Hi-personeel verhuist volgens de woordvoerster mee naar de KPN-winkels, voor de anderen wordt een nieuwe plek binnen KPN gezocht.
Eerder: KPN sluit negen Hi-winkels
Reacties 0