Winkelpark De Centrale in Leeuwarden heeft een multimediaproject ontwikkeld om in te spelen op de veranderende retailomgeving. Zo staat er in het centrum een led-scherm van zestig vierkante meter, waarop iedere winkelier aanbiedingen kan plaatsen. Het project wordt 6 september officieel gelanceerd, laat een woordvoerder aan RetailNews weten.
De Centrale beschikt onder meer over winkels van Blokker, Halfords, Media Markt, Toys XL en Xenos. Tevens opent komende week een vestiging van Praxis. Alle winkeliers krijgen een eigen account waarop zij kunnen inloggen om het led-scherm van de gewenste advertenties te voorzien. Het winkelpark beschikt sinds februari al over een eigen mobiele applicatie, waarop naast aanbiedingen onder meer ook openingstijden, koopzondagen en nieuws vermeld worden.
Tot slot heeft De Centrale zijn website vernieuwd en een mobiele versie gelanceerd. Ook daar worden de aanbiedingen die winkeliers toevoegen zichtbaar. Met de vernieuwingen wil het winkelpark het mogelijk maken voor klanten om 'te winkelen wanneer hen dat uitkomt'.
Reacties 0