'PLUS is het klantvriendelijkst'

Supermarktketen PLUS is uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Dat blijkt uit een peiling door onderzoeksbureau MarketResponse.

Klanten hebben bij PLUS ‘het gevoel van een buurtsuper’, aldus MarketResponse. Eric Leebeek, commercieel directeur bij de winnende retailer, ziet de onderscheiding als ‘een bevestiging dat PLUS op de goede weg is om zijn ambitie ‘de beste servicesupermarkt van Nederland’ te verwezenlijken’.

De 2500 consumenten die aan het onderzoek meededen beoordeelden de klantvriendelijkheid van bedrijven op zes criteria: beschikbaarheid van medewerkers naar klanten, valse beloften in reclames, een eenvoudige retourneerservice, de manier waarop fouten worden erkend en opgelost, klant niet onnodig lastigvallen, en oprechte betrokkenheid bij de klant.

Miss Etam ging vorig jaar met de prijs naar huis en eindigde nu op de tweede plaats. De top 10 van dit jaar ziet er als volgt uit:

1. PLUS
2. Miss Etam
3. Douglas
4. Landal GreenParks
5. Gall & Gall
6. ANWB
7. Expert
8. IKEA
9. DA Drogist
10. bol.com

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!