Wugly en Sanoma slaan handen ineen

Reviewsite Wugly gaat intensief samenwerken met Sanoma. De twee partijen gaan winkelbeoordelingen verzamelen en via verschillende kanalen aan de consument aanbieden, meldt Wugly-oprichter Frank Quix maandag.

Dankzij de samenwerking kan de reviewsite 'het winkelende publiek zeer breed bereiken', aldus Quix. "Niet alleen vergroot het de bekendheid van Wugly, maar het platform krijgt daarmee een steeds prominentere plek in het aankoopproces van de consument." Volgens de oprichter wordt bijna een derde van de consumenten bij de winkelkeuze beïnvloed door ervaringen van anderen. "En dit blijft snel stijgen de komende tijd", verwacht Quix.

Wugly lanceert in het najaar verder een geheel vernieuwd platform, dat is ingericht op location based information. Ook de app wordt vernieuwd en krijgt nieuwe features als een unieke check-out functie, social sharing en location-based service. "Daarmee spelen we in op de behoefte om gelijk je winkelervaring te delen nadat je deze hebt gehad in de winkelstraat", vertelt commercieel manager Erwin de Haan.

De Haan ziet daarnaast dat steeds meer retailers proberen te leren van klanten om ze weer de winkel in te krijgen. Zo sloten onlangs onder meer ANWB en Macintosh zich aan bij het platform.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!