McDonald's breekt met Heinz

McDonald's heeft de veertig jaar durende samenwerking met Heinz beëindigd. Reden is de nieuwe topman van de ketchupfabrikant. Bernardo Hees was tot zijn overstap in juni ceo van concurrent Burger King.

'Als gevolg van de recente managementveranderingen bij Heinz hebben we besloten in verloop van tijd over te stappen op andere leveranciers', luidt een statement van de fastfoodketen. De gevolgen zullen vooral buiten de Verenigde Staten zichtbaar zijn. Waar in het thuisland veel met andere leveranciers wordt gewerkt, beschikken de meeste filialen daarbuiten over ketchup van Heinz.

Burger King gebruikt Heinz in ongeveer tachtig procent van zijn filialen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!