Vente-privee.com breidt aanbod uit met food

De webwinkel Vente-privee.com heeft haar aanbod uitgebreid met delicatessen. De winkelclub richt zich met de zustersite MIAM MIAM in eerste instantie op de Franse markt. Op termijn wil Vente-privee het food-platform ook in andere landen introduceren.

Bezoekers kunnen sinds vorige week elke ochtend een voedingsproduct van eigen bodem kopen. Het gaat om onder andere koekjes, chocolade, jams en gelei. Vente-privee streeft ernaar de producten een dag na bestelling te leveren.

De lokale producenten betalen om hun artikelen via MIAM MIAM te slijten. De verkoopprijs ligt veertig tot vijftig procent lager dan bij reguliere retailers. De toename in verkoopvolume moet dat verschil compenseren. In Frankrijk trekt Vente-privee per dag drie miljoen bezoekers.

De flashsalessite verkoopt naast kleding al enige tijd muziek, wijn en reizen. Dit jaar realiseert de shopping community voor ongeveer anderhalf miljard euro aan omzet.

Eerder: Vente-privee.com betreedt Nederland

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!