De webwinkel Vente-privee.com heeft haar aanbod uitgebreid met delicatessen. De winkelclub richt zich met de zustersite MIAM MIAM in eerste instantie op de Franse markt. Op termijn wil Vente-privee het food-platform ook in andere landen introduceren.
Bezoekers kunnen sinds vorige week elke ochtend een voedingsproduct van eigen bodem kopen. Het gaat om onder andere koekjes, chocolade, jams en gelei. Vente-privee streeft ernaar de producten een dag na bestelling te leveren.
De lokale producenten betalen om hun artikelen via MIAM MIAM te slijten. De verkoopprijs ligt veertig tot vijftig procent lager dan bij reguliere retailers. De toename in verkoopvolume moet dat verschil compenseren. In Frankrijk trekt Vente-privee per dag drie miljoen bezoekers.
De flashsalessite verkoopt naast kleding al enige tijd muziek, wijn en reizen. Dit jaar realiseert de shopping community voor ongeveer anderhalf miljard euro aan omzet.
Eerder: Vente-privee.com betreedt Nederland
Vente-privee.com breidt aanbod uit met food
Gepubliceerd op 28 oktober 2013 om 00:00
Reacties 0