EXKi opent tweede Nederlandse zaak

De Belgische fastfoodformule EXKi heeft een nieuwe winkel geopend aan de Turfmarkt in Den Haag. Deze tweede vestiging in Nederland kent een andere stijl en een ander interieur dan de eerste winkel aan Het Plein in Den Haag. “Het is een veel warmere zaak geworden”, zo zegt masterfranchiser Servaas Vehmeijer.

Met de nieuwe winkel mikt EXKi meer op het zakelijke publiek. “Dit is een echt bedrijvengebied. Zo heb je hier schuin tegenover de ministeries”, aldus Vehmeijer. Daarnaast hoopt hij ook de interesse te wekken van overige voorbijgangers. Sommige fans kregen al een voorproefje van de nieuwe winkel. Zo nodigde EXKi vijftig liefhebbers uit via Facebook op gratis te komen proeven en de zaak te bekijken.

Naast de uitbreiding in Nederland richt de formule zijn pijlen ook op New York. Volgend jaar opent het er zijn eerste vestiging. Op termijnmoet de stad  ‘tientallen’ verkooppunten tellen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!