De Belgische fastfoodformule EXKi heeft een nieuwe winkel geopend aan de Turfmarkt in Den Haag. Deze tweede vestiging in Nederland kent een andere stijl en een ander interieur dan de eerste winkel aan Het Plein in Den Haag. “Het is een veel warmere zaak geworden”, zo zegt masterfranchiser Servaas Vehmeijer.
Met de nieuwe winkel mikt EXKi meer op het zakelijke publiek. “Dit is een echt bedrijvengebied. Zo heb je hier schuin tegenover de ministeries”, aldus Vehmeijer. Daarnaast hoopt hij ook de interesse te wekken van overige voorbijgangers. Sommige fans kregen al een voorproefje van de nieuwe winkel. Zo nodigde EXKi vijftig liefhebbers uit via Facebook op gratis te komen proeven en de zaak te bekijken.
Naast de uitbreiding in Nederland richt de formule zijn pijlen ook op New York. Volgend jaar opent het er zijn eerste vestiging. Op termijnmoet de stad ‘tientallen’ verkooppunten tellen.
EXKi opent tweede Nederlandse zaak
Gepubliceerd op 31 oktober 2013 om 00:00
Reacties 0