Webshop voor rijken groeit snel

De nieuwe handelssite BillionaireBay.com voor rijke online shoppers telt in een maand tijd al vijfduizend leden. De shopping community werd eind oktober gelanceerd en richt zich op de high end consument. Al meer dan 5200 mensen schreven zich in. Daar hangt wel een prijskaartje aan.

Een zilveren lidmaatschapskaart kost jaarlijks zevenduizend euro. Daarmee kunnen shoppers op online veilingen luxe artikelen en exclusieve producten van bepaalde merken kopen. Wie in het bezit is van een gouden kaart van achttienduizend euro kan zelf spullen verkopen via de website. De prijs van het platina lidmaatschap is vijftigduizend euro. Deze leden worden uitgenodigd op vip-feestjes over de hele wereld.

De artikelen die verkocht worden via de site zijn geheim voor niet-leden, maar het zijn ‘uitsluitend exclusieve dingen.’ “We hebben de zwarte Rolls-Royce van David Beckham verkocht. En er staat nu een villa op van meer dan honderd miljoen dollar,” zegt Clément Sclippa, die de website runt.

Dure artikelen verkopen zonder tussenpersoon en discretie bij de verkoop zijn volgens Sclippa de sterke punten van BillionaireBay.com. “Daarnaast is de website een ontmoetingsplaats voor celebrities. Wij organiseren voor hen exclusieve events.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!