Kassabon in trek als kortingsbon

Steeds meer supermarkten gebruiken de achterkant van de kassabon voor het plaatsen van advertenties. KassabonAds werkt inmiddels samen met dertig supermarkten door heel Nederland die op de bon actiecoupons van lokale ondernemers plaatsen. Dat laat salesmanager Richard de Jong weten aan RetailNews.

Voor de uitrol van het concept werkt KassabonAds samen met supermarkteigenaren van Albert Heijn, C1000, Jumbo en PLUS. Zij krijgen de beschikking over papier waarop maximaal vijftien verschillende aanbiedingen van lokale winkeliers staan. "Daarnaast worden er ook enkele plaatsen ingeruimd voor A-merk fabrikanten als Unilever en Coca-Cola", laat De Jong weten. Die bonnen zijn in de supermarkt zelf te verzilveren.

Afhankelijk van de lengte van de kassabon krijgt de klant zes à zeven coupons. Winkelketens proberen door hun deelname klanten naar hun winkel te trekken, legt hij uit. "Daarnaast kunnen plaatselijke supermarkten zich met de kassabon onderscheiden en hun concurrentiepositie versterken."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!