Online autoverkopen in de plus

De online autoverkoop is in 2013 licht gestegen. Ondanks de dalende totale verkoop van nieuwe auto’s in Nederland verkochten de webwinkels ANWB Autokoopservice en Nieuweautokopen.nl gezamenlijk een tot twee procent meer auto’s dan een jaar eerder, zo meldt de ANWB. Absolute aantallen zijn niet bekendgemaakt.

Opvallend is dat er meer duurdere auto’s via het internet zijn verkocht, stelt de ANWB. Ford was het meest verkochte merk, dankzij een grote hoeveelheid acties, aanbiedingen en een grote voorraad direct leverbare nieuwe Fords. Mitsubishi is tweede op de lijst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!