Een virtuele paskamer in een winkelcentrum in Abu Dhabi en twaalf marketingacties van McDonald's kwamen afgelopen week voorbij op onze Facebookpagina.
Bezoekers van het gloednieuwe luxe winkelcentrum The Galleria in Abu Dhabi hoeven zich niet uit te kleden voor een nieuwe outfit. De spiegel in de Virtual Style Pod showt hen de kledij in 3D.
In de wekelijkse rubriek 12x afgelopen vrijdag aandacht voor creatieve marketing van McDonald’s. Onder meer de advertenties voor de 24 uur per dag geopende drive-thru en een extra grote koffie vielen in de smaak.
In de Chinese miljoenenstad Hangzhou staat hoogstwaarschijnlijk de grootste vending machine ter wereld. Voor omgerekend iets meer dan twee euro per uur haal je een elektrische auto uit de zogenoemde Kandi Machine. Een opgeladen voertuig haalt tachtig op de teller en gaat 75 kilometer mee.
Verder aandacht voor een unieke productpresentatie in de Maastrichtse schoenenwinkel Kymyka, het eerste shoppable toneelstuk, ophef over een Amazon-pakket en een app voor de ‘hyperlokale markt’.
Reacties 0