Thuiswinkel.org biedt reviews aan

Thuiswinkel.org lanceert deze week een reviewsysteem voor zijn leden. Daarmee kunnen zij hun klanten vragen om een beoordeling te geven over het plaatsen van een bestelling bij hun webwinkel.

Leden van de brancheorganisatie kunnen zich vanaf 21 januari aanmelden voor het reviewsysteem. Daarmee krijgen ze cijfers en feedback, waarmee ze het aankoopproces beter kunnen laten aansluiten op de wensen van de klant. Het plaatsen van reviews op de website wint volgens Thuiswinkel daarnaast ‘het vertrouwen van potentiële klanten’.

Acht op de tien consumenten laten zich volgens de organisatie beïnvloeden door online klantenbeoordelingen. 61 procent leest eerst een review voor hij tot een aankoop overgaat. Reviews zijn daarom een belangrijke extra dienst voor webwinkeliers, stelt de brancheorganisatie. De klantbeoordelingen zijn via een widget op de website van de etailer te lezen.

Leden van Thuiswinkel.org kunnen voor tien euro per maand vijfhonderd klanten uitnodigen om na hun aankoop een review achter te laten. In het eigen account kunnen ze de klantbeoordelingen zien en de score per categorie bekijken. Met behulp van een benchmark kan de gebruiker tevens zien hoe hij scoort ten opzichte van concurrenten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!