De exacte bezoekcijfers zijn nog niet bekend, maar projectmanager Jorij Abraham van Shopping2020 kijkt ‘heel tevreden’ terug op Shopping Together, dat gelijktijdig plaatsvond met de Webwinkel Vakdagen.
Het derde congres van onderzoeksprogramma Shopping2020 is dan ook geslaagd, meent Abraham. Vooral de presentaties van Cor Molenaar en de expertgroepen Business Models, Omnichannel en Online ondernemen trokken volle zalen.
In de presentaties zijn de uitkomsten gedeeld van de in totaal negentien expertgroepen. “De uitdaging waar we nu voor staan is om van het onderzoeksprogramma Shopping2020 een actieprogramma te maken. Iedere expertgroep heeft in de eindrapportage dan ook een lijst van acties en aanbevelingen opgesteld. Daar gaan we vanaf medio maart mee aan de slag. Je kunt immers niet eeuwig over de toekomst praten. Doel is dat we het vanaf nu dus veel praktischer aanvliegen, zodat het Nederlandse bedrijfsleven, en dus ook de retailsector, de opgedane inzichten ook gaat oppakken.”
De kick off van het actieprogramma zal in juni plaatsvinden. Tevens gaat Shopping2020 ‘het land in’. Er worden masterclasses georganiseerd bij lokale bedrijven. Tevens staan er studiereizen op de agenda naar onder meer New York.
‘Shopping Together is geslaagd’
Gepubliceerd op 24 januari 2014 om 00:00
Reacties 0