Wehkamp benoemt brand director

Maurine Alma is per 1 maart benoemd tot brand director van wehkamp.nl. Daarmee is zij verantwoordelijk voor de merkontwikkeling van de Nederlandse etailer, laat een woordvoerder weten aan RetailNews.

“De nieuwe functie was noodzakelijk om de groei van Wehkamp te continueren”, zegt hij. Eerder bekleedde Ton van Eijk een soortgelijke functie, maar dat was bij moederconcern RFS Holland Holding. “Alma wordt onder meer verantwoordelijk voor de marketingstrategie van wehkamp.nl”, aldus de woordvoerder.

Alma was voorheen in leidinggevend functies werkzaam bij Google, Ogilvy en Procter & Gamble. De ervaring die ze daar heeft opgedaan kan volgens RFS-ceo Gert van de Weerdhof ‘een grote bijdrage leveren aan de verdere invulling en uitwerking van de wehkamp.nl strategie’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!