Audax Publishing stapt in e-commerce

Audax Publishing heeft het modeplatform Mooinietduur.nl gelanceerd. Daarmee richt de uitgever zich op budgetmode voor vrouwen. Alle kledingstukken worden evenals complete outfits voor maximaal honderd euro op het platform aangeboden.

Mooinietduur.nl wordt gemaakt in samenwerking met het tijdschrift Vriendin, dat Audax Publishing uitgeeft. “In Vriendin is Mooinietduur een bestaande rubriek, waarin drie complete outfits staan van maximaal honderd euro”, vertelt directeur Marieke Cambeen van Audax Publishing. Deze items zijn nu te bestellen via het nieuwe platform, naast circa 300 duizend andere producten.

Mooitnietduur.nl werkt op affiliate basis samen met onder meer Zalando, C&A en Otto. Het platform krijgt een percentage van de omzet van ieder verkocht item.

De naam en techniek van het platform leent zich volgens Cambeen voor een doorontwikkeling naar andere branches zoals wonen. Daarnaast voert Audax Publishing verkennende gesprekken met andere partijen om de e-commerce ambities verder te ontwikkelen.

Audax Publishing is het zusterbedrijf van AKO, dat naast ruim honderd vestigingen ook een eigen webshop heeft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!