Rotterdamse Bijenkorf krijgt luxevleugel

De Bijenkorf werkt aan een luxe-afdeling in de Rotterdamse vestiging. “We zouden graag Dior, Prada en Chanel toevoegen aan onze portefeuille”, zegt ceo Giovanni Colauto die daarover gesprekken voert. De Amsterdamse flagshipstore voert al luxemerken als Fendi, Hermès en Gucci.

Colauto maakt verder bekend dat de shop-in-shops van de Britse keten Topshop en Topman worden uitgerold. Daarnaast wil de keten investeren in de kookafdelingen.

De warenhuisketen maakte vorig jaar bekend vijf filialen te sluiten. De resterende zeven vestigingen worden flagshipstores met de focus op luxe en premium merken. Daarvoor wordt de komende vijf jaar tweehonderd miljoen euro geïnvesteerd voor verbetering van de ‘look & feel’ van de vestigingen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Amstelveen en Maastricht.

Eerder:
De Bijenkorf zet zwaarder in op luxemerken

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!