Food is behoorlijk in ontwikkeling. Ook in tijden van crisis blijft food een belangrijke rol spelen in het uitgavenpatroon van de Nederlandse consument.
Op dinsdag 25 maart organiseert Quotus Research een seminar over de foodshopper van de toekomst. Met welke shoppertrends en recente shopperinsights moet u rekening houden in 2014? Wilt u weten hoe u kunt inspelen op veranderend shoppergedrag? Schrijf u dan in voor dit praktische seminar met veel visuele voorbeelden en cases.
Programma:
Blok 1: De consument versus de shopper
Blok 2: De belangrijkste shoppertrends in food
Blok 3: Shopper insights/shopper research in food
Het seminar vindt van 9.30 tot 13.00 uur plaats in De Mariënhof in Amersfoort, is inclusief netwerklunch en biedt plaats aan maximaal 25 deelnemers. De kosten bedragen 195 euro. Bij deelname ontvangt u een cheque ter waarde van tweehonderd euro, die is in te wisselen voor diverse soorten shopperonderzoeken van Quotus Research in uw eigen organisatie.
Reacties 0