Store for Brands biedt zijn klanten de mogelijkheid pop-up shops te openen in winkels op high traffic locaties. Het bedrijf achter de gelijknamige brandstore aan de Kalverstraat heeft daarvoor in eerste instantie een samenwerking gesloten met V&D. Dat laat eigenaar Nynke ten Napel weten aan RetailNews.
“Het is voor adverteerders aantrekkelijk om ergens op flexibele basis uit te breiden”, stelt zij. Duyvis beet vorige week het spits af met de opening van tijdelijke winkels in V&D in Den Haag en Rotterdam. De samenwerking met V&D geldt verder voor vestigingen in Rotterdam en Groningen, terwijl ook andere locaties volgens Ten Napel bespreekbaar zijn.
Store for Brands heeft voor het label flexibele pop-up units ontworpen die zijn voorzien van een video wall en mogelijkheden tot branding. “Daarmee kan snel en professioneel een merkbeleving worden gerealiseerd”, aldus de eigenaar. “Interactie en experience staan altijd centraal om onderscheidend te kunnen blijven binnen het retaillandschap.”
Het bedrijf wil in de toekomst het concept ook naar andere locaties brengen, terwijl het eveneens de brandstore in de Kalverstraat in andere steden een vervolg wil geven. In de Amsterdamse vestiging hebben onder meer Zalando, Microsoft en H&M een tijdelijke winkel geopend.
Eerder: Duyvis opent winkels in V&D
Reacties 0