Emerce organiseert op 18 maart 2014 voor het vierde achtereenvolgende jaar het congres eRetail. Er zijn ruim twintig sessies met strategieën, trends en praktijkcases over onderwerpen als een betere logistiek, optimaal assortiment, multichannel, mobile en crm.
Zo gaat Krein Bons van vanHaren met Hans Voorn van Rituals, Ronald Boeckx van e5 Modeketen en Mark Ruijgrok van Nespresso in een diepte-interview in op het structureren van een crosschannel organisatie in een digitaliserende retailwereld. Ze vertellen onder meer hoe je een merk en bedrijf online positioneert tegenover grote ervaren pure players en hoe je de kennis van het fysieke kanaal benut in strijd tegen pure players.
Verder deelt klant directeur Roy van Keulen van Praxis zijn ervaringen over het combineren van de customer experience en mass customization en vertelt hij hoe je drieduizend medewerkers daarin meekrijgt. Director Mike Williams van PwC Consulting Group presenteert naar aanleiding van een onderzoek onder ruim vijftienduizend uit vijftien gebieden de implicaties voor the next retail business model.
Het congres vindt plaats in Spant! in Bussum. Als partner van eRetail biedt RetailTrends vijftig euro korting op de toegangsprijs via de code ERET25LSSL.
Reacties 0