AH en bol.com lanceren gezamenlijk magazine

Albert Heijn en bol.com brengen samen het inspiratiemagazine AllesVoor uit. Het gratis magazine is geheel gewijd aan de artikelen van de twee dochterbedrijven van retailconcern Ahold.

“Beide winkels hebben samen een breed assortiment waarmee we onze klanten inspiratie en de juiste artikelen kunnen bieden voor alle bijzondere momenten in het jaar”, stelt marketingdirecteur Michel Schaeffer. Met AllesVoor zetten Albert Heijn en bol.com volgens hem ‘een volgende stap in inspireren en winkelen’.

Het magazine verschijnt acht keer per jaar en is zowel te verkrijgen bij de supermarktketen als online te lezen op bol.com. Het blad wordt tevens bij bestellingen bij bol.com meegestuurd. AllesVoor is met een oplage van anderhalf miljoen volgens Schaeffer direct één van de grootste bladen van Nederland.

Albert Heijn beschikt al over het maandblad Allerhande, dat een oplage van ruim 2,3 miljoen heeft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!