Lingerieketen Marlies Dekkers heeft Eppo van Berckelaer aangesteld als ceo. Hij was eerder werkzaam bij O’Neill, waar hij onder meer de functies van marketingdirecteur en interim retail director voor Europa vervulde.
De keuze voor Van Berckelaer is gemaakt door ontwerpster Marlies Dekkers en investeerder Karmijn Kapitaal. Dat bedrijf betaalde vorig jaar vijf miljoen euro voor de handelsnaam Marlies Dekkers en bijhorende voorraden, nadat de lingerieketen failliet was verklaard.
Met Van Berckelaer aan het roer focust Marlies Dekkers zich nadrukkelijker op het online kanaal. Verkopen zullen voornamelijk via de eigen webwinkel plaatsvinden. Het winkelbestand werd na het faillissement al met vijf filialen teruggebracht tot zes winkels.
Van Berckelaer laat weten trots te zijn dat hij aan de slag mag ‘voor zo'n sterk Nederlands merk met internationale allure’. De markt vraagt volgens hem om bedrijven met een efficiënt, flexibel en stabiel operationeel proces. “Hierin zie ik kansen om meerwaarde te creëren voor onze klanten en retailpartners.”
Reacties 0