De Nederlandse ontwikkelaar van online klantenservice Casengo krijgt een financiele injectie van anderhalf miljoen euro. Hun platform wordt wereldwijd gebruikt door ruim 2.300 bedrijven, maar dit aantal moet dankzij de investering verder groeien.
De Casengo-applicatie richt zich op webwinkels en andere kleine bedrijven en stelt hen in staat om hun (potentiële) klanten te woord te staan via e-mail, live chat en social media. Het platform combineert customer support software zoals Zendesk, Desk.com en Freshdesk met chatsoftware zoals Olark, Zopim en LiveChat. De applicatie is van de grond af gebouwd als internationaal, meertalig platform, waardoor de groei vooral in het buitenland gezocht wordt. Met name in buurland Duitsland ziet het bedrijf kansen.
De oprichters van Casengo, de broers Floris en Thijs van der Veen, richtten eerder Livecom op, een klantenservice-applicatie die gebruikt wordt door grote bedrijven zoals Philips, BMW en ABN AMRO. Livecom is actief in 27 landen.
Bron: RetailTech
Investering in ontwikkelaar online klantenservice
Gepubliceerd op 4 april 2014 om 00:00
Reacties 0