Groeigeld voor Social Shop

SanomaVentures heeft geïnvesteerd in shoppingplatform Social Shop. Dat hebben de ondernemingen woensdag bekendgemaakt.

Consumenten bevelen via dit platform producten aan bij vrienden, die via hun winkel kunnen worden gekocht. Als dat gebeurt, ontvangen de zogenoemde shopkeepers een commissie. Die delen of doneren zij in de vorm van korting op een product of dienst die een vriend bij hen aanschaft. Inmiddels hebben dertigduizend consumenten een social shop op het platform.

Naast een kapitaalinjectie zocht Social Shop expertise op het gebied van e-commere, zegt oprichter Sander Dullaart. “Daarnaast past het portfolio van SanomaVentures zo goed bij ons dat we denken door kennisuitwisseling significant te kunnen versnellen.”

Social Shop gebruikt de investering voor het verder ontwikkelen van het platform en de uitrol van het concept in Nederland. In een later stadium wordt een internationale lancering voorbereid.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!