Adverteren met zelfklevende memo’s

Door middel van zelfklevende memo’s kunnen adverteerders op een nieuwe manier adverteren. Name-It heeft een product ontwikkeld dat een advertentie op de voorpagina van kranten of andere media geplakt kan worden. Bij het afnemen van de advertentie loopt het drukwerk geen beschadigingen op door de speciale lijmlaag. Dagbladen krijgen nu de mogelijkheid om een advertenties op de voorpagina te verkopen zonder dat 'redactionele ruimte' verloren gaat. De voorpagina geeft een adverteerder een unieke mogelijkheid een grote, dan wel niet de grootste exposure die met een advertentie te behalen valt. Afgelopen 28 augustus is de eerste advertentie gelanceerd op de voorpagina van de Telegraaf met een actie van Albert Heijn Hamsterweken. Albert Heijn geeft met de advertentie een korting bij aankoop van een product. Door een barcode in het ontwerp aan te brengen, kan de consument aan de kassa een korting vergaren. Op deze manier is de advertentie voor een adverteerder een meetbaar instrument. De FP- Advertising is van zwaarder papier dan de reguliere memo's, heeft een speciale lijmlaag, kan tweezijdig bedrukt worden en kan in diverse maten geproduceerd worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!