Ikea: binnen drie jaar marktleider keukens

Ikea heeft een nieuw doel voor ogen: binnen drie jaar marktleider in keukeninrichtingen. Daarom staat het bedrijf in de startblokken voor de campagne ‘de complete keuken’. Het sleutelwoord van de campagne is eenvoud. Werken in de keuken moet eenvoudig zijn. Aan het eind van de campagne moeten twee hoofddoelen zijn bereikt: de verkoop van keukens moet flink zijn gestegen en ten minste de helft van alle potentiële klanten moet Ikea beschouwen als de logische eerste keuze voor alles wat met keukens te maken heeft. De omzet zal naar eigen verwachting in het eerste jaar met 25 procent stijgen in de twee daaropvolgende jaren met 20 procent per jaar. De eerste stap wordt gezet in het boekjaar 2006.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!