Landelijk wordt in september het multimediale initiatief Cheerz uitgerold. Cheerz zal bestaan uit een magazine, de website Cheers.nl, een Cheerz-kaart en een aantal verschillende events. Door het multimediale karakter kan men zelf bepalen hoe en wanneer ze de ‘Cheerz experience’ wil aangaan én ondergaan. Het bijbehorende televisieprogramma start zondag 4 september om 16.30 uur bij RTL 4. Het lifestylemagazine bestaat uit 30 minuten televisie met de look & feel van een glossy. Cheerz Magazine is samen met Quote Media ontwikkeld en biedt informatie over vrije tijd, gezondheid, kunst, relatie, financiën en reizen. Het blad verschijnt tweemaandelijks in een startoplage van 50.000, kost € 2,95 en is in de losse verkoop verkrijgbaar via The Read Shop, Plantage Boekhandel en BoekenTijd. Cheerz is een initiatief van Lifestyle Marketing en IN2 (Ivo Niehe), in samenwerking met RTL/IP, Stokvis & Niehe producties, Doornvogel, Quote Media en diverse grote partijen uit het bedrijfsleven.
Lifestyle initiatief ‘Cheerz’ van start
Gepubliceerd op 30 augustus 2005 om 00:00
Reacties 0