Jan Linders en Lidl zijn binnen respectievelijk de food- en non-foodbranche uitgeroepen tot nationale winnaar van de Beste Folder Awards 2014. Dat is donderdag tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame bekendgemaakt. Ruim zestigduizend consumenten stemden hiervoor op hun favoriete huis-aan-huisfolder.
Jan Linders is de overall winnaar in de categorie nationaal. De supermarktketen behaalde op elk aspect, behalve de scherpste aanbiedingen, het hoogste cijfer van alle genomineerden. Vooral op het voor consumenten één na belangrijkste aspect ‘Bevat producten die ik wil kopen’ scoorde Jan Linders hoog.
Consumenten waarderen de folder van Lidl vanwege de overzichtelijkheid en de scherpste aanbiedingen. Op dat laatste onderdeel behaalde Lidl met een 8,6 de hoogste score van alle genomineerden.
Regionale winnaars zijn Foto Klein (non-food) en Bufkens (food). Foto Klein is daarbij uitgeroepen de overall winnaar regionaal. Vooral de presentatie op het aspect ‘Scherpste aanbiedingen’ in combinatie met het aspect ‘Bevat producten die ik wil kopen’ is door de consument hoog gewaardeerd. De folder van Bufkes scoort hoog op aantrekkelijkheid en bevat producten die de consument graag wil kopen.
Folders Jan Linders en Lidl in de prijzen
Gepubliceerd op 22 mei 2014 om 14:40
Reacties 0