Bloemenmotief vrachtwagens in strijd tegen criminaliteit

Nederlandse expeditiebedrijven en vrachtwagenchauffeurs zetten sinds kort kleurrijke logo’s van fictieve bloemenbedrijven in om hun lading te beschermen tegen criminelen in Oost-Europa. Deze creatieve manier van misleiden beschermt kostbare lading zoals computers, televisies en plasmaschermen. De methode wordt inmiddels door diverse verzekeringsmaatschappijen aanbevolen. Woordvoerder Jaap Stalenburg van TVM, de grootste verzekeraar in de transportbranche, looft de methode. Volgens Stalenburg is een rit naar het oosten zeker niet zonder risico’s. ‘Het vereist inmiddels dezelfde planning als een militaire operatie.’

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!