Exclusieve crème in standaardverpakking

Voor het nieuwe schoonheidsproduct Intelligent heeft producent Austin gekozen voor een eenvoudige en sobere vormgeving en verpakking. Ondanks deze keuze richt Austin zich op het duurdere marktsegment. De keuze voor een standaardverpakking is functioneel: ‘De functie van de verpakking is het beschermen van het product, het vervoeren ervan maar vooral de stimulering van de verkoop van het product’, aldus reclame-designbureau Vormdesign, die Austin met de lancering van het product begeleidt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!