Brood richt zich op jongeren

Het Voorlichtingsbureau Brood start begin september een campagne die met name mikt op jongeren van 15 tot 20 jaar. Jongeren in die leeftijd vinden brood niet meer iets vanzelfsprekends, zo blijkt uit een onderzoek van Motivaction in opdracht van het Voorlichtingsbureau. De campagne is ontwikkeld om het beeld van broodproducten bij de heavy users van morgen op te vijzelen. De nadruk ligt op belangrijke waarden als lekker, gemak, variatie en betaalbaarheid. Er wordt minder gewezen op het gezonde karakter van brood.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!