Coolblue en Neckermann laten XL-producten installeren

Klanten van Coolblue en Neckermann.com kunnen sinds kort grote producten bij bezorging direct laten installeren. De webwinkels maken daarvoor gebruik van de nieuwe dienst 2XLinHome van logistiek dienstverlener Dynalogic. Dat laat business development manager John Ruijsch weten aan RetailNews.

De consument kan bij zijn bestelling bij een Dynalogic-klant aangeven of hij aankopen als witgoed, grote tv’s en meubels direct wil laten installeren na de bezorging. PostNL biedt met Extra@Home een vergelijkbare bezorgoptie. Het verschil is echter dat alle afleverservices van Dynalogic, in tegenstelling tot bij PostNL, volgens Ruijsch ook beschikbaar komen voor de bezorgdienst van grote producten. “Voorbeelden zijn de vrij te kiezen aflevermomenten als ochtend,- middag,- of avondtijdvakken, een afspraak op zaterdag of in de toekomst zelfs op zondag.”

Wanneer de klant ervoor kiest zijn aankoop direct te laten installeren, krijgt hij een mail of sms in welk tijdvak de twee bezorgers langskomen. “Daarnaast bellen we vlak voordat we er zijn, zodat de klant bijvoorbeeld al wat ruimte kan maken”, zegt hij.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!