Op 5 februari vindt in Amsterdam het M-commerce Event plaats. De rol van de smartphone in het aankoopproces begint zich langzaam maar zeker uit te kristalliseren. Consumenten gebruiken hun smartphone voor een heleboel zaken, maar kopen zit daar over het algemeen niet bij. Wel is het mobiele apparaat – zowel smartphone als tablet – vaak het beginpunt van de reis naar de aankoop. Als retailer kunt u niet veel intiemer met uw klant worden dan via de mobiel. Daarvoor moet u wel heel goed weten wie uw klant is.
Wat is de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant? Waarom kiest u voor een app, een mobiele, adaptive of responsive site? Wat betekenen innovaties als iBeacons en NFC voor uw business? En wordt de smartphone de portemonnee van de toekomst?
Tijdens de vierde editie van het M-commerce Event informeren en inspireren we u met praktische sessies, visionaire keynotes en interactieve ronde tafels. Zorg dat u erbij bent op 5 februari in Amsterdam!
Laat je inspireren door de volgende sprekers:
* Mobile Must Support The Entire Shopping Experience
Spreker: Michelle Beeson | Forrester
* E-mailmarketing op mobiel
Spreker: Jordie van Rijn | eMailMonday
* Praktijkcase Scoupy
Spreker: Valentijn Bras | Scoupy
* Persuading Mobile Brains
Spreker: Bart Schutz | Online Dialogue
Kijk voor meer informatie op www.mcommerce-event.nl
M-Commerce Event
Gepubliceerd op 25 september 2014 om 07:39
Reacties 0