Op 3 maart vindt in Hotel Houten het Online Betaal Congres plaats. Zowel de offline als online checkout ervaringen zijn aan het veranderen. Technologische innovaties en veranderende behoeften van de klant maken nieuwe diensten en oplossingen mogelijk die geïntegreerd worden met de betaling. De betaalinteractie is nu onderdeel van het contact met de klant, waar loyale klanten worden herkend en beloond.
Waar klanten zich voorheen pas identificeerden bij de betaling, doen ze dat nu vaak al zodra ze inloggen op de site van de merchant. De zogeheten “check-in” wordt de “check-out”. Deze vroege authenticatie maakt het voor merchants mogelijk om de klant meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden en te voldoen aan de veranderende behoeften van de klant.
De e-commerce markt blijft immers groeien, en consumenten hebben keuze te over waar ze hun online aankopen kunnen doen. Voor merchants is het belangrijk om relevant te blijven voor de klant en om conversie te verhogen. Hierdoor treden er nieuwe spelers en diensten toe op de markt, en verandert wet en regelgeving. Deze trends en ontwikkelingen zullen op het Online Betaal Congres, 3 maart 2015 centraal staan.
Laat je inspireren door de volgende sprekers:
- Hoe ziet het toekomstige betaallandschap er uit?
Spreker: Dennis van Allemeersch | Hotel Booker
- One-click-buy: Conversieverhogend?!
Spreker: Bert Zwanepol | KLM
- Digital signing
Spreker: Kick Willemse | ondertekenen.nl
- Van offline naar online betalingen
Spreker: Wesley Weerdenburg | Glass Shop Wall & YoucityWebshop
- Bitcoin: meer dan geld
Sprekers: Jacob Boersma (Innopay), Pieter Poorthuis (Bitpay), Arnoud Haverlag (Florin), Rutger van Zuidam (into bitcoin), Mirjam Plooij (DNB)
Kijk voor meer informatie op www.onlinebetaalcongres.nl
Reacties 0