Branded Content Event

Tijdens het Branded Content Event op donderdag 29 januari worden verbanden gelegd tussen branded content, contentmarketing en storytelling. Met als thema: Van Branded Content naar Brands met Content?

Met voorbeelden als Red Bull die de focus op ontwikkeling van eigen content legt en daardoor als het ware zelf een mediabrand wordt en Coca Cola dat een 2020 contentstrategie heeft uitgerold, komt de vraag op of alle merken “Content Brands” worden? Is dat werkelijk haalbaar?

Op het programma staan inspirerende sprekers, zoals Andrew Davies, een van de bekendste contentmarketing experts uit Amerika, die in een prikkelende key note zijn visie zal geven op de laatste ontwikkelingen. Zijn laatste boek “Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships” is één van de top honderd best verkopende marketingboeken op Amazon.

Locatie: DeFabrique, Utrecht. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!