Fashioncheque breidt internationaal uit

De uitgever van de digitale cadeaukaart Fashioncheque bouwt aan een netwerk in Duitsland, België en Zwitserland. “Volgend jaar Kerst moet ons bereik in Duitsland en Zwitserland groot genoeg zijn om televisiereclame te maken”, zegt oprichter Stephan Tieleman in Het Financieele Dagblad.

Hij schat dat de Duitse markt goed is voor tien miljard euro. Begin 2015 volgt expansie naar Groot-Brittannië. Licentiehouders zorgen voor de internationale uitbreiding. ‘Een constructie die lijkt op franchising’, aldus Tieleman.

In ons land werken achttienduizend fashionretailers met de cadeaubon. Fashioncheque verkoopt volgens Tieleman ‘voor enkele tientallen miljoen’ aan giftcards.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!