McDonald’s test nieuwe winkelformule

McDonald’s heeft een filiaal in Australië omgedoopt tot The Corner. Het nieuwe ‘learning lab’ in Sydney was voorheen een filiaal van McCafé. Dat bevestigt de fastfoodketen aan Business Insider.

De nieuwe winkelformule is gelanceerd om nieuw maaltijden en dranken te testen, die nooit eerder bij McDonald’s werden verkocht. Zo kunnen klanten er terecht voor salades met onder meer Marokkaanse gebraden kip, bruine rijst en pompoen, sandwiches en koffie van een barista. Wat de plannen van McDonald’s met The Corner zijn, wil de woordvoerder niet kwijt.

McDonald’s kampt wereldwijd met teruglopende omzetten. Eerder deze maand maakte de Amerikaanse keten al bekend dat klanten binnenkort op honderden locaties zelf hun eten kunnen samenstellen via touchscreens.

De fastfoodketen beschikt wereldwijd over ruim 35 duizend restaurants, waaronder 241 in ons land. Zes daarvan werden dit jaar geopend, terwijl er nog eens 51 werden verbouwd en vernieuwd. Dit varieert volgens de retailer van het aanpassen van het restaurantdeel waar gasten zitten tot aanpassingen aan de gevels van restaurants.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!